دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام پشیمونی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام پشیمونی با بالاترین کیفیت

Download New Music Alireza Roozegar – Pashimoni

ملودی و تنظیم : حسین قربانپور , ترانه : امیر بذرافشان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام پشیمونی :

من حتی فکرشم نکرده بودم

یه روزی از چشمای تو بی افتم

من این شبای سخت بی کسی رو

به جز خودت به هیچ کسی نگفتم

دیگه با گریه هم آروم نمیشم

کسی که رفت یه روزی عاشقم بود

همه دنیام تویی هرجا که باشی

روزای خوبم و بردی چقدر زود

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راحت و بگیرم

نتونستم بگم حرفام و با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راحت و بگیرم

نتونستم بگم حرفام و با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام پشیمونی

♫♫♫♫♫♫

چقدر دلتنگ اون روزام که بودی

همون روزای خوب با تو بودن

نشد تا آخرش با من بمونی

چشمای من همیشه غصه خوردن

هنوزم زندم با خاطراتت

به تنهایی هنوز عادت نکردم

چقدر دستات و کم دارم عزیزم

بی تو یه شب خواب راحت نکردم

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راحت و بگیرم

نتونستم بگم حرفام و با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

پشیمونم از اون روزی که رفتی

شاید میشد جلو راحت و بگیرم

نتونستم بگم حرفام و با تو

که دارم از نبود تو میمیرم

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.5 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام پشیمونی , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Alireza Roozegar , Download New Music Alireza Roozegar Pashimoni , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ پشیمونی , دانلود آهنگ پشیمونی از علیرضا روزگار , دانلود آهنگ پشیمونی با صدای علیرضا روزگار , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ علیرضا روزگار , دانلود آهنگ علیرضا روزگار پشیمونی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار , هشتاپلی , هشتادپهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 24 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی